Wednesday, August 3, 2011

Rambut.. OH Rambut~

          Ya.. ini lah pertama kalinya merasa nak lg update blog (x jemu korang baca?? dah 3 Entry kowt.. x sakit hotak ko ke nak update natang nie??)
=_=''

Kali nie sya nak ceta pasal Rambut sya~ yeaaahhhh.. Rambut Gua yg PPPPAAANNNJJJAANNNGGG nie... hinggakan para persatuan Pontianak pun jeles dgn kehadiran rambut ini... dan mereka telah berusaha menarik gua ke persatuan Fan Kak Limah mereka.. Please lah.. i x minat nak jadi Hantu glamoouurr.. daaaa~
LOSER~

BETTER BE SILENT..
*takot kak Limah mmberontak.. cekik isap darah ku lak...

AHHAHAHAHA...
seriously, rambut gua dah rosak.. dah 2 kali kena Dye.. pastue kena Perm baik punya.. FULLBLAST!!
(ambik ko!!!)
tapi yg peliknya, ada sesetngah kawan yg adore dgn rambut nie... Glamour kata2 mereka~
tapi yang pastinya, rambut nie mmg rosak gila!!
tapi bagi aku, rambut nie still benda yang aku syg... mungkin tue lah sebabnya dia kadang2 nampak cantek... 
^(oo)^
ceh!!
wlau yg demikian, saya suka pelihara rambut panjang nie.. wlaupon semak.. tapi ttap suka.. mama kata dia lawa... papa kata, JOM KASI BOTAK... lol..

No Dad..My Hair.. My Pride~ You Cut it, i died!!

Gua betul2 x suka rambut gua kena gunting.. pernah insiden berlaku di mana makcik sya membawa saya ke salon, kmudian makcik saya mncadangkan agar sya mmtong rambut.. terpengaruh dgn kata2 tersebut, saya dgn berat hatinya membenarkan mereka memotong rambut tersebut... 
selepas blik dari salon..
saya merangkak sambil menagis teresak2 di dalam rumah (bayangkan macam hantu ju-on..).. 3 hari 3 malam nangis.. sampai makcik dah siap bersumpah x nak bawak aku ke salon lagi lpas tue.. ahhaha insiden nie dah 3-4 kali terjdi.. akhirnya, saya mmtong rambut sendri d umah... hahaha.. 
(Lega hati mak~)

oleh itu.. Gua ingin katakan.. 
GUA SAYANG RAMBUT GUA..

rambut .. oh rambut~

RRRAAAAWW!!!!

Jangan disangka rambut Blonde tu jahat...
jgn nak sok baik sangat kalau rasa2nya still buat dosa..
dan Jgn nak dok mengata org, sedangkn diri sendri pun x pnah berubah~

CHOW!!!

No comments:

Post a Comment