Tuesday, August 2, 2011

Perubahan...

       Yo!!! Perubahan!! ahhaha.. lama dah x update ne blog.. ehehhe... skrg dah masuk Praktikal.. dah sem 4 Kowt.. laa... terkadang rindu juga dgn Port Dickson~ tapi kalau kat sna, Home Sick plak jdnya.. uhhuhuhu... anyway, saya baru sahaja blik dari sarawak.. Yeap.. saya ke sana bukan nak berjalan2 atau ber shophing2 k... saya ke sana disebabkan ingin menjaga Abang saya yg baru sahaja di bedah... cian dia.. sendri2, so 1 malam tu saya berjaga kat Hospital menjaga abg yg tengah sakit... sakit badan bro!!

Nampak mcm org sakit tak?? =.='''

Ahahahaha... dia bergembira dgn pembedahan tersebut, sebab dia dah boleh lari2 lepas nie.. x pyah nak risau klau2 penyakitnya tue dtg lg.. sebab dah x bleh kena Apendix~ ish3... 
Setibanya di sana, saya trus ingin berjumpa ngan Abg saya nie.. bukan sebab rindu mahupun Kangen ma dia.. sebab peluang nie mungkin sekali seumur Hidup.. Peluang apa?? Peluang MEMBULI ABANG!! ahhaha.. sebaB tue beriya2 nak ikut ke Sarawak.. sampai sanggup leave Ofice time Praktikal~ Hebat tak Gua??!! ahhahaaha...
Sepanjang 3 malam dekat Srawak ne, sempat jugak lah jalan2 kejap sekitar WaterFront.. Yeap, tabik habis sebab tempatnya lawa kowt.. x rugi gak jaga abg sampai terpaksa tidur atas lantai hospital.. (kenapa mesti aku yang jaga?? T____T)

warna warni Sarawak...

Hensem x papa saya?? ahahhaha

Abang saya mmg x sabar nak kuar dari Hospital tersebut, knapa?? sebab dia hanya dikelilingi dgn pakcik2 dan datuk2 di wad tersebut.. ahhahaha.. hari sabtu tue, dia kluar dari wad, dan straight tgal dkat umah Uncle Cosmas, aka Cikgu Cosmas.. (dah mcm Ultramen cosmos daa~) 
selepaS 3 mlam di sarawak, last day kami barbeku bersama2.. abg saya?? makn bubur jew.. ahahah.. padan muka!! hehehe.. Mlam tue sempat lagi layan Wain Merah,(nama specifik gua x tau.. yg gua tau, Gua minum jew~)
baru dua gelas kecik dah rasa lain mcm dah.. Mummy bg campur ngan Sprite, rasanya jd kurang skit.. tapi still sedap di teguk... dan jam 10 malam, saya dah melelapkan mata kat katil~ sebab nak bgun jam 4 pagi, mngejar Flight..hahaha.. akhirnya setelah dikejutkan pada jam 4 pgi.. kami bertolak ke lapangan terbang.. dan situlah, kalau terakhir aku memandang tanah sarawak.. 

Anyway.. see u guys later~ :P

No comments:

Post a Comment