Tuesday, August 2, 2011

Menghentam Langit dan Bumi..

Berkawan Biar beribu...

Musuh biar 1...

Bosan sdah mendengar.. sebab kebanyakkan musuh pun asalnya seseorg yang bergelar kawan..

Kawan serumah...
Kawan sekelas...
Kawan sebilik...
Kawan sekampung..
Kawan sejenis..
Kawan x sejenis..
Kawan pnya Kawan..
dan pelbagai jenis kawan..

Tapi masih juga menjadi musuh... Yeap..
klau kau x peduli pun ttg mati Hidup seseorg, kau masih juga jd buah mulut org..

"Apa punya jenis kawan aku nie??"

aku?? Ya.. aku kwan yg mementingkan diri.. siapa kau nak kawan ngan aku?? aku nie Girlfriend JhOnny Deep.. W.T.F??

Kalau sahaja diriku seperti itu, dah lama aku hidup sorang diri...
Menghentam Langit dan bumi...
menjadi Halusinasi dalam hidup org...
bayang ku hanyalah Mirage di mata dunia..

Lebih baik MATI sahaja jawabnya...

 Atau aku ke luar negara, tukar jantina.. n then balik Malaysia, mati-matian naik turun Makamah, nak tukar IC cakap aku sdah jumpa Doktor dan aku disahkan mmpunyai jantina bertentangan dari segi batin...Bila dah terdesak.. dihimpit Masyarakat dan rakyat setempat.. Tekanan, Darah tinggi.. Sakit jantung.. kencing manis.. akhirnya, mati dipanggil Ajal...

Ada kawan mau dtg tgok Mayat ku?? Atau kawan hanya muncul semata2 nak masuk kaca TV??

sory kawan.. U ARE NOT INVITED...

Hidup ini.. mmg umpama Menghentam Langit dan Bumi...

so...
TERIMA SAJA LAH..

No comments:

Post a Comment