Thursday, September 27, 2012

"I LOVE BEING HONEST"





HAI!! saya bergerak2!! HAHAHAHAH
 
"What i am supposed to do??"

Yeah, this question are much BURDENSOME than what i have thought will be...
People always expected to be not have a big change in person life?? know what i mean??

Macam nie, orang yg kita kenal.. x akan pernah menyangka kita akan berubah kan?? 
well.. its HAPPENED TO ME~

Saya telah berubah melalui banyak benda...Perubahan yg ketara melalui perubahan fizikal..
ada org cakap aku berubah, dan perubahan aku ini x disenangi sesetengah org..

well.. i did not kacau you~ why you have to jelessy enough with me?? dduuhh.. Gue ngak ngerti deh!!
*ok.. enough Jane!!

So, di sini pesananV..

FRIENDS,
iif u ols betul2 sokong perubahan V, thanks.. V berubah dgn perubahan yg baik..
bukan V jadi Jahat pon kan??
And yes, V berubah sebab Culture Shock!!
tp ini perubahan yg baik, V x g Club, X ambik dadah, x ambik Drugs.. (wakkakaka)
Its a good things that i have change my OUTFITS ONLY..

Well..
Bagus lah korang jaga V, but i know what bad or good..
thnks a lotss...
To all sluuttiiieess yg suke V.. x pe..
teruskan lah benci tu..

TAK HALANG POWNNNN~aaahhhhhhhh
*tangan di bahu... say JILAKA BETUL!! hahaha

So, thats all.. love u all.. muah!!! 

 

No comments:

Post a Comment